četvrtak, 15. svibnja 2014.

20:00 SATI JEZERO MODRAC I DALJE U PORASTU

20:00 SATI JEZERO MODRAC I DALJE U PORASTU


-Po zadnjim informacijama Koksno Hemijski kombinat "GIKIL" je kompletan pod vodom,nivo vode na kapiji Azotare iznosi 60 cm i dalje je u porastu. Nivo vode na jezeru modrac i dalje raste tako da sada preliv preko "BRANE" iznosi oko 1,5 metara.
-Stanje u slivu rijeke Spreče je iz minuta u minut sve gore i gore.

-Tekst i slika jedne stanovnice Modraca :
Moje rodno mjesto Modrac....trenutna Situacija u izuzetno kriticnom stanju...
U moju kucu je voda vec usla kao i u mnoge ostale kuce komsija,prijatelja poznanika.... Jako sam tuzna i zalosna radi svega toga sto se desava ..zelim svima puno snage, hrabrosti i vjere da ce sve proci u najboljem redu i da ce kisa prestati ubrzo da pada.... :((
Mama i Tajo u mislima sam kod vas i uz vas ..srce mi se cijepa bit ce sve uredu....
Voli vas vasa Dinela najvise





Nema komentara:

Objavi komentar